|
|
Outsourcing: afstemmen en samenwerking |
Dit artikel illustreert aan de hand van een case-study van een digitaliseringsproject
bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid (hierna
Beeld en Geluid genoemd) een aantal elementen die belangrijk zijn bij
het opzetten en uitvoeren van een digitaliseringsproject. Het artikel gaat
specifiek in op een traject waarbij gekozen is voor outsourcing en kijkt
vooral naar de lessons learned.
In de eerste alinea’s wordt de definitie van outsourcing besproken.
Vervolgens wordt de context van het project geschetst. Hierna wordt
ingegaan op het opzetten en runnen van de Tender, waarna het
afstemmen aan de start van het project uiteen wordt gezet. Vervolgens
gaat het artikel wat dieper in op de opzet en monitoren van de
kwaliteitscontroles. Tenslotte wordt de afronding van het project
behandeld en worden in de conclusie een aantal tips gegeven. |
|
|
U bent niet ingelogd - U kunt het volledige artikel downloaden als u een abonnement heeft op de IWA-base.
- Gebruik het inlogscherm in de linker kolom om in te loggen.
- Heeft u nog geen abonnement, klik hier om te abonneren.
- Wilt u een proefabonnement aanvragen klik hier voor meer informatie.
|
|